2016. aug 24.

Könyv ajánló- Én Márka

írta: Ihász Gergely
Könyv ajánló- Én Márka

John Purkiss, David Royston-Lee: Énmárka

Értékesítő, marketinges vér csörög az ereimben, melyekben nagyon hiszek. Szüleink még megtehették és hittek is benne, hogy egy munkahelyen eltölthetik a munkás éveiket és arról a helyről mehetnek nyugdíjba. Ma már nem ez van. Életünk során, több területen is megméretjük magunkat, több szervezetben vállalunk alkalmazotti, vezető, vállalkozó szerepet. A verseny is nagyobb lett, ma már nem csak a szomszéd lánnyal, fiúval versenyzünk a kívánt munkáért, hanem az egész országgal, világgal.

en_marka.jpg

Az internet segítségével már bárhonnan elvégezhetjük azt a munkát, amit régebben még csak az irodából lehetett elintézni. Ma már több kell, hogy megszerezzük a legjobb munkahelyet vagy sikerre vigyük a vállalkozást, mert a verseny is nagyobb.

Akár alkalmazottként, akár vállalkozóként, ki kell tűnnünk a tömegből. Észre kell vennünk, hogy mi is márkák vagyunk úgy, mint az Appel vagy Coca Cola. Ha munkára jelentkezünk, már nem csak az Önéletrajzunkat nézik meg, megnézik a Facebook profilunkat és a digitális lábnyomunkat is.

El kell kezdenünk tudatosan formálni az Énünket, Képességeinket, Márkánkat.

Az Énmárka számomra egy alapmű, mert amellett, hogy élesen rávilágít arra, hogy mit is jelent versenyképesnek lennünk a digitális korban, utat mutat, hogyan tűnjünk ki a tömegből. A könyv felépítése nagyon tetszik, mert az alapok után, nem beledob a mélyvízbe, hogy mit kell tennünk, hanem először gyakorlatok segítségével rávilágít, ki is vagyok én valójában és mit akarok elérni az életben. Azaz segít, jobb Önismeretre szert tenni.

Miután az írok bemutatták, mit is jelent a Személyes Márka építés, és hozzásegítettek jobb Önismerethez, tippeket adnak, hogyan tudunk kitűnni a tömegből, hogy elérjük azokat a célokat, amiket kitűztünk magunk elé.

A könyvet mindenkinek ajánlom, akik ki akar tűnni a tömegből és vágyai életét akarja élni.

Szólj hozzá

Tanács Könyv Állás Eredmény Könyvek Siker Célok